- Teaching and Learning Mathematics through Variation 2016-12-05
- Using variation theory in teaching mathematics 2016-12-05
- Avhandlingar från forskarskolan i Learning Study 2016-04-18
- Masteruppsats om Learning study i musik 2016-04-18
- Specialnummer om Fenomenografi och Variationsteori 2016-03-24
- Ämnesdidaktiskt Kollegium 2016-03-21
- Nätverksträff om Learning study 2016-02-22
- Nytt nordisk nätverk för LS-forskning 2015-08-26
- Artikel – Vad är det som gör skillnad? 2015-06-24
- Variera inte för mycket 2015-05-21
- Learning study i dans 2015-05-06
- Disputation: Att få syn på avgörande skillnader 2015-04-23
- Elevers uppfattning av tallinjen 2014-12-17
- OECD om Learning study 2014-12-08
- Necessary conditions of learning 2014-10-17
- Forskning om undervisning och lärande 2014-08-25
- Lausanne Laboratory Lesson Study (3LS) 2014-07-09
- Avhandling om Lesson study 2014-06-14
- Ny artikel om en Learning study 2014-03-05
- Learning study – densitet 2014-03-05
- When Teaching Makes a Difference 2014-02-10
- Variationsteori – för bättre undervisning och lärande 2014-02-10
- Variation är nyckeln till lyckad mattelektion 2013-10-10
- Learning Study i förskolan 2013-09-18
- Avhandling om Lesson study 2013-06-14
- Learning study – forskning med och för lärare 2013-05-31
- Learning study – en kollektiv resa 2013-04-03
- Publicerat 2013-02-14
- Avhandling Lesson study 2012-12-14
- Publicerat 2012-12-13